Autumn is just a better word for fall

Sincerely hope it's you med Edith Backlund har litegrann blivit min nya favoritlåt,
fast, om någon vecka har jag väl lyssnat sönder den, brukar vara så.

Sitter och tränar på det här med objection handling, det är svårt ska jag säga.
Hur man på bästa sätt övertalar folk att göra någonting de inte alls hade tänkt sig från första början.
Jag blir nog aldrig någon riktigt bra försäljare, jag känner mig bara så elak som tar pengar från folk.
Visserligen för en väldigt bra sak, klart svältande barn, prostituerade barn, barnarbetare, sjuka barn behöver 100-200 kr bättre än australienare. För ärligt talat, 100-200 kr per månad mindre, det kan man ju faktiskt leva med. Märker det säkert knappt.
Eller? I alla fall måste jag nog intala mig det för att bli bättre på det här med försäljning,
måste se de stackars barnen framför mig varje gång jag försöker övertala någon. Jag tror det går bättre då. Hoppas det i alla fall.

Klart du ska kommentera
Postat av: sara

Jaa den idioten tog bort min motivation till att fortsatta har. Kan ju bli utslangt vilken sekund som helst! Usch.



Ja, tank pa de stackars barnen. Och tank pa att din planbok blir tjockare ;D

2009-01-18 @ 11:34:16
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0