Burwood

Idag spenderades dagen i Burwood,
en hel hög med konstiga människor bor där.
Första människan som jag pratade med i morse var nån sorts galen tant som älskade film.
I ungefär 20 minuter stod hon och pratade och jag fick inte tyst på henne.
Michael stod mest och skrattade åt eländet medan jag var tvungen att stå där och lyssna.
Hon berättade att hon brukar se filmer på bio ca 4-5 gånger, bara för att upptäcka alla fel de har gjort.
Hon visste allt om Brad Pitt och älskade Clint Eastwood innan han blev kommersiell,
nu hatade hon honom. Efter ett tag började hon prata om filmerna på 40 och 50 talet,
frågade mig om jag kom ihåg hur det var att gå på bio då.
Som att jag är över 70 år liksom.

Sen fick jag även höra, av en annan tant,  att jag ska dö vilken sekund som helst.
Tydligen ska Gud släcka livets låga för mig eftersom jag inte accepterar Jehovas plats i mitt liv eller något liknande.
Trevligt, trevligt. Uppenbarligen ska jag till helvetet också,
undrar om det är varmare där än i Sydney.



Klart du ska kommentera
Postat av: Daniel

Det e säkert mycket varmare i sydney - det tror jag på!

2009-01-13 @ 12:08:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenny

hehe ja precis:) då känner man att man förtjänar det! Va bra att du trivs med ditt jobb.

2009-01-13 @ 15:31:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0