Dagen före dagen..

Nu skulle jag kunna skriva om gårdagens IKEA-besök,
jag skulle kunna skriva om utebion i Olympic Park.
Jag skulle kunna skriva om dagen på The Rocks market och grönsaksmarknaden på Paddy's market.
Men,
det tänker jag inte göra. För imorgon börjar jag jobba.
Det är alltid läskigt första dagen på ett nytt jobb.
Om det nya jobbet till på köpet är i ett land på andra sidan jorden,
där man pratar ett annat språk än Svenska.
Då blir det 3000 gånger läskigare.
Så, istället för att skriva om helgen ska jag istället oroa mig för imorgon,
och sitta här och vara alldeles nervös.
Trevligt va?

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Men det är ju spännande också

2009-01-04 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0