En annorlunda date

Intressant dag,
blev utbjuden på en date idag.
Inget speciellt i det, händer i princip varje dag med det här jobbet.
Men, det som var annorlunda med den här dagen var att det faktiskt var en tjej som bjöd ut mig.
Candice hette hon, "But, you can call me Candy". Kom från Singapore och var 23 år. Ville ta med mig på date när jag slutade jobba. Något chockad lät jag henne skriva ner sitt telefonnummer på en lapp.
Hon sa "Call me when you finish" och gick därifrån.
Monty stod och skrattade åt mig, han hade nämligen försökt stoppa henne innan, men hon hade bara ignorerat honom.
När jag vinkade åt henne och sa "Hi, how's it going?" så stannade hon nämligen direkt.
Underligt.

Aussiekillen Monty har för övrigt varit i Sverige för några år sedan.
Han berättade för mig att han gillade våra fiskbullar och köttbullar,
men tyckte det var konstigt att vi äter allt i bullform, och att vi har lingonsylt till kött.
Antar att det är konstigt, jag äter visserligen inte lingonsylt men ändå.
Vågade inte riktigt berätta om surströmming, blodpudding och sylta.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

hahaha ja gud va kul det var!!!!

Hahaha amen fan va kul emelie, date med en tjej!!

2009-01-20 @ 12:46:18
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0