Euhm?

-Hi, are you doing a survey?
-uhm, yeah, wanna hear about it?
-Sure..

(jag berättar lite kort om rädda barnen, killen avbryter mig)
-Okay, here's the thing, you look hot so just sign me up.
Kan vara det lättaste sälj jag har gjort hittills,
och kanske gjorde killen det inte av rätt orsak.
Men alla orsaker till att rädda barnen i afrika är väl bra orsaker?

För övrigt har det regnat hela dagen idag,
Inte världens roligaste dag att jobba ute på gatan.
Hoppas på köpcentrum imorgon,
om det dåliga vädret tänker fortsätta.
Eller, hoppas på köpcentrum även om det är bra väder. Jag gillar köpcentrum bättre än gatan,
även om gatan ger mer betalt/sälj.

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

Man känner sig mycket mer uppskattat utomlands..svenska killar är torra! passa på att utnyttja dom! få dom att bjuda på mat, alltid bra ! ;D



har ju dessutom hört talas om alla dessa snygga surfinggrabbar..bara att välja å vraka :o

balallaallaa

2009-01-27 @ 22:04:46
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0