Hi, how are you today, sir?

Igår jobbade jag i Merryland med Pam hela dagen.
Pam är rolig hon,
vi stod mest och sjöng och grejer hela dagen.
Stoppade folk med "Hi, do you rememer me? Såklart svarar folk nej,
"But, we met yesterday, don't you remember me?"
Folk börjar fundera, frågar var vi träffades.
Då svarar man "We met in my dreams, don't you remember?"
Folk tror man är dum i huvudet, men man får dem att stanna i alla fall,
och kan gå vidare med sitt pitch.
Bra grej.
Och, idag har jag stått i Centrepoint med Michael,
På något sätt lyckades jag jinxa oss,
alla som var beredda att skriva på var under 21,
too bad. Men, nästa vecka ska jag sälja grymt mycket.
För, nu är jag i alla fall säkrare på vad jag gör,
jag kan mitt pitch, jag klarar av att stoppa folk.
Nästa vecka, då ska jag vara duktig.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

haha va roligt att säga så till folk!!!

2009-01-12 @ 19:16:15
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0