IKEA

Nu verkar vi ha fått igång internet här igen,
någon tekniker var här och fixade. Får hoppas det hjälper.
Nu ska vi åka iväg till IKEA för att få en liten dos av Sverige,
efter det blir det utebio i Sydney Olympic Park.
Den andra Narniafilmen visar de.
Blir nog kul.

Bobby lånade oss föressten världens sämsta film igår,
en komedi skulle det vara.
I princip det enda de gjorde i filmen var att skrika,
skrika och sjunga litegrann. En timme och 20 minuters tortyr ungefär.

Klart du ska kommentera
Postat av: Sara

Ååååh, älskar Ikea! Köttbullar, potatis, lingonsylt och brunsås :D MUMMA!

2009-01-03 @ 19:48:02
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0