Imorgon ska jag..

Igår jobbade jag med Cameron.
Han är väldigt speciell (På ett bra sätt, inte speciell som i utvecklingsstörd), kommer från australien men pratar med brittisk dialekt.
Anledningen till det är att han blev hemskolad och hans föräldrar tyckte att brittisk engelska är den bästa engelskan.
Men, det roliga med Cameron är att han beter sig så gay som man kan bli ungefär.
Sättet han pratar på, kroppsspråket och allt bara skriker GAY.
Inget fel med det, bortsätt från att Cameron är väldigt mycket straight.
Pitchar bara tjejer för att få flörta med dem.
Cameron hatar nämligen gaykillar, och kan inte förstå varför de dras till honom.
"Do I look gay or what?" frågade han mig.
Vad svarar man på det?

Imorgon ska jag få jobba i Rhodes,
hoppade runt av glädje när chefen berättade det.
För, vet ni vad som finns i Rhodes?
IKEA! Imorgon ska bli en bra dag,
imorgon ska jag köpa LÄKEROL!

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Jobbar du alla dagar i veckan, men vad gör man inte för en läkerol

2009-01-23 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0