My legs are killing me..

Nackdelen med mitt jobb är att man måste stå upp hela dagarna,
De första timmarna är det helt okej,
men när klockan börjar närma sig fem-halv sex, då känner man bara för att hugga av fötterna och benen.
Så, just nu sitter jag på sängen,
orkar inte riktigt röra mig. För, jag måste ju stå upp precis lika länge imorgon igen.
Men, jobbet är i alla fall roligt.
Jobbar nämligen med en massa roligt folk,
idag med Emelie från Örebro, Judy från Nya Zeeland och Paolo från Sydney.
Och en massa roligt folk får man prata med,
även om jag inte lyckades sälja något idag.
Idag stod vi inte i ett köpcentrum, utan på Martin Place.
En torgliknande gata mitt emellan en massa kontor.
(Vilket innebär att bara en massa upptagna affärsmän går förbi)
Men i alla fall, 34 grader har det varit idag,
inte världens roligaste dag att stå ute i solen.
Lite väl varmt liksom.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

gud va skönt med 34 grader. den värmen vill jag till nu med min feberfrossa!!!

2009-01-12 @ 19:14:56
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0