No shopping

Ibland frågar folk mig vart i Sverige jag kommer ifrån.
Brukar svara "ca 2 timmar söder om stockholm",
känns onödigt att säga Norrköping, folk tycker ändå bara att det låter konstigt,
och vet absolut inte vart det ligger.
Men, idag svarade jag "Norrköping" på frågan,
och fick som svar "So, you can't buy clothes and stuff in your city?"
Förstod ingenting, klart vi kan göra det i Norrköping.
Så, killen fick förklara för mig.
Norrköping låter precis som "No Shopping".
Kul att man kommer från den staden,
där man inte har en enda affär.

Klart du ska kommentera
Postat av: Anonym

Jag tycker vi är rätt bra på att shoppa här

2009-01-20 @ 17:15:29
Postat av: Anonym

haha, men den har vi fatt hora har ocksa :D

2009-01-20 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0