Språkkunskaper

Medan vi jobbar har vi ofta en massa tävlingar pågående,
för motivation och grejer.
Bland annat vem kan få flest säkerhetsvakters mobilnummer.
(Reglerna är dock att man inte får fråga själv, man ska flörta sig till det, få dem att be en att ta emot deras nummer..)
Idag hade dock jag och Sabrina en anna tävling, förutom den.
Vem kunde lära sig säga "Hi, how are you?" på flest språk.
Jag vann, jag lärde mig italienska, arabiska, indiska, mandarin, cantonese, bangladeshiska (vad heter språket i bangladesh?) franska och koreanska.
Just nu kommer jag dock bara ihåg italienska..

Klart du ska kommentera
Postat av: Pappa

Roligt att du lär dig så många språk. Språket i Bangladesh heter bengali(bengaliska) :)

2009-01-31 @ 14:26:24
Postat av: rebecka

great då kan vi ha språkkurs med dig hemma i sverige sen ;D

2009-02-01 @ 15:11:08
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0