Svenska språket

Jag vet inte hur många gånger idag jag har fått svara på frågan,
pratar ni något annat språk, förutom engelska, i Sverige?
Och varje gång har jag svarat,
Ja, självklart pratar vi svenska i Sverige.
Vad är det för fel på folk?

Klart du ska kommentera
Postat av: JENNY

haha vilka idioter! Ja drömde om dig inatt. Du hade bjudit mig till en båt i australien så hade vi fest med några av dina kompisar (människor som inte finns på riktigt) och de var sååååå konstiga att jag försökte rymma därifrån med Big (från sex and the city) & under denna färd lyckades ja hamna under båten vid mototn & dog nästan & ja herregud vilken drömm, haha!!

2009-01-15 @ 22:31:18
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0