Sydney Festival

Japp, Sydney festivals första kväll var igår.
Fast, vi missade dock det mesta av festligheterna.
Mack Attack och hans gäng var nämligen i Sydney en kortis,
så vi träffade dem istället och visade dem staden.
Oxfordstreet till exempel. Aldrig har jag sett någon så överdrivet rädd för en gaygata som Markus och Edward.
Men, det var roligt.

På väg till bussen hittade vi dock lite festivaluppträdanden,
men det mesta var stängt eftersom det redan var så mycket folk att de inte släppte in fler.


Litegrann såhär ser det ut när det är festival i Sydney. Bara så att ni vet.

Klart du ska kommentera
Postat av: mamma

Trevligt med fest och kompisar hemifrån

2009-01-11 @ 09:02:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0