back to sweden..

Sista dagen i Australien,

Stänga bankkonto, check.
Säga hejdå till Sabrina, check.
Säga hejdå till Adam, check.
Säga hejdå till Beau, check.
Säga hejdå till Nick, check.

Säga hejdå till folk gör mig ledsen...

Men jaha, det var det. Nu ska vi äta Svärdfisk och bok choy,
sedan blir det lite late night shopping.
Packa färdigt allting, sova.
Sedan imorgon flygplatsen. Säga hejdå till Michael,
klockan 15.50 lyfter Qantasplanet mot Singapore.
Klockan 12.10 svensk tid på lördag landar vi på arlanda.
(Klockan 20.10 Sydneytid, kommer man vara trött efter 28.5 timmar av flyg och väntan på flygplatser?)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0