Legen...wait for it...Dary!

Kräftan

Under det som är kvar av juli tar du det förmodligen lugnt och laddar batterierna. Mycket mer kommer att hända i augusti, i år satsar du på en sanslös avslutning av sommaren. Det du planerar har nog mest med nöjen att göra men du kommer också att uppleva het passion.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 3
tur/pengar 3

Horoskop, jo..för det brukar ju stämma sådär jättebra.
Fast faktiskt, den här gången kanske det gör det. Jag menar, jag tar det ju lugnt nu sista veckan i Juli, innan jag åker hemåt. Och ja, det kommer nog hända mycket i augusti, reuniongrejer och sånt. Och ja, det mesta jag planerar nu för tillfället har ju faktiskt med nöjen att göra...Och het passion, jaaa... Och pengar, det har jag ganska dåligt med för tillfället. Hade gärna velat ha mer tur, men man kan ju inte få allt..

Men nu ska jag gå upp och titta på How I met your mother,
It's gonna be Legen..wait for it..dary!!!


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0