Sorgligt

Okej,
sa igar sa jag hejda till folk och shoppade litegrann.
Stangde bankkonto och sa (och de pa banken snodde mitt mastercard som jag hade tankt spara som minne..)
Har checkat ut fran Hostelet nu,
min kompis kinesiska tanten i receptionen lat oss behalla nycklarna sa att vi kunde lamna vaskorna.
Bra att ha henne som van.
Den unga kinesen tycker for ovrigt att jag ar mest konstig.
Nick kom och halsade pa igar for att saga hejda,
nar han hade gatt fragade hon mig "Your boyfriend?" Jag svarade nej,
och hon tittade helt chockat pa mig, som att jag hade sagt att jorden ar platt typ.

I alla fall, om tre timmar ska vi vara pa flygplatsen,
Jag har kopt en Cosmopolitan (tidningen, inte drinken)
Forhoppningsvis kan den underhalla mig ett tag,
det ar liksom over 200 sidor i den.

Anyway, vi hors i Sverige!


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0