41 days...

Ja, jag räknade ut att det är 41 dagar kvar i Australien och Sydney,
om 41 dagar kliver vi ombord på Qantas planet till Singapore, byter till Air France till Paris,
och sedan till Arlanda!
En flygresa jag absolut inte ser fram emot,
fast..på något sätt ser jag ändå fram emot att åka hem,
mest för att jag inte har något jobb nu,
inget jobb=långtråkigt utav helvete.
Fast, jag vet dock att jag kommer sakna Sydney otroligt mycket när jag väl kommer hem,
och att det är grymt svårt att åka och hälsa på.
Jag menar, det är ju inte som att man åker till andra sidan jorden på en weekendresa liksom.
Fast, känner jag mig själv rätt kommer jag nog försöka hitta ett jobb i Sverige, spara ihop massa pengar och åka tillbaka som turist i typ 3 månader eller något.

Klart du ska kommentera
Postat av: sara

åh, air france? Det lät scary..

2009-06-22 @ 08:42:55
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0