Dukajävlar

När jag tog studenten fick jag ett presentkort på duka på 1400 kr,
det är mycet pengar det.
Hade tänkt använda presentkortet tills dess att jag flyttade hemifrån,
gå och titta, överväga, tänka, drömma i timmar eller något.
Köpa det jag ville ha.
Nu får jag vet att duka ska byta ägare,
alla presentkort måste användas innan den siste juni,
annars blir de ogiltiga. Underbart.
Duka finns liksom inte i Australien,
så istället för att gå och shoppa själv måste nu mina föräldrar hansla upp mitt presentkort åt mig.
Jag har suttit och tittat på Dukas hemsida och skrivit en liten önskelista.
Men det är ju absolut inte samma sak.
Besvikelse!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0