Happy Birthday to...ME!

Idag fyller jag ar, jag fotade mig sjalv med mina presenter imorse,
sa att ni ska fa se dem och mig liksom. La familia ringde imorse, berattade att det ligger mer presenter och vantar pa mig dar hemma. SWEEEEEEET AS!


Hejhej, Nu ar jag 20! Gammal som gatan..


Partytuta fran Moa (Som vi inte forstod hur man blaste i innan Bianca listade ut det) Och IPOD fran foraldrarna..


Jag och chopsticks, fodelsedagspresent fran mig sjalv, varsegod!

Mina vackra chopsticks, har sex styckna, eller..12 egentligen, men sex par liksom..

Fick parlor av Moa, gjorde mig ett nytt armband..Jag ar saaaa kreativ jag!


Jag och Temugg som Moa kopte.

Jag och Timtam, Timtam och jag. Kommer sakna timtam hur mycket som helst nar jag aker hem. Finns det att kopa nagonstans? Bestalla via internet..? Maste undersokas..

Japanska trosor som Moa tror jag ska passa bra i. Har inte testat dem annu..

Hmm..Japanska tvattrad, bra bra...

Har fixat mig en ny skrivbordsbakgrund, Foton fran OZ och NZ, med en massa lattexter som alltid kommer forknippas med den har resan, typ "He just smiled and gave me a vegemite sandwich"  "We are the people that rule the world.." "I wish I had a Mango tree in my backyard.." Sa vackert sa..


Klart du ska kommentera
Postat av: Tanja, Lasse och Diva

Miljoner Gratulationer från oss i Lindö.

Ha det så roligt där. Festa inte för mycket

det blir sån huvudvärk dagen efter.

2009-06-24 @ 13:01:09
Postat av: alho

Grattis från oss på Vitmåran. 20 år är kul. Man saknar den tiden. Festa lagom!

2009-06-24 @ 21:37:56
Postat av: Bergtsröm

Grattis till 2 x 10

2009-06-25 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0