Inget internet..

Ibland ar det jobbigt att bo med en massa fransman,
speciellt eftersom de inte forstar vad man sager.
Just nu fungerar inte internet,
eller..det fungerar bra, far ip-adress och allt, 
bara det att man inte kommer ut pa internet eftersom man maste gora om nagot i routerinstallningen,
forstar jag. Sa, jag fragar om losenordet till den, sa att jag kan fixa sa det borjar fungera igen.
Fransmannen fattar ingenting, borjar prata om att det inte behovs losenord,
bara till grannarnas natverk....Gaaaah! Jag vill ju ha internet, inte behova ga ner till staden for att kolla min mail och sant.

Anyhow, Traffade Sabrina igar for Chailatte pa starbucks,
underbara chailatte,
ar glad for att det antligen ar tillrackligt kallt for att dricka det.
(Fast, nu ar det visserligen ganska varmt igen, men anda, det ar inte 40 grader i alla fall..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0