Köra bil i Sydney

Kom hem från Newcastle ikväll,
körde bil därifrån, över Harbour Bridge, igenom Sydney innerstad.
Crazy. Folk som bor i Sydney undviker liksom att köra där.
Men men, vi överlevde, jag krockade inte eller något.
Så, duktigt Emelie!
Newcastle var en trevlig stad, men..lyckades inte med fler än 4 sälj.
(vilket jag ändå anser som ganska bra, med tanke på att de andra fick ungefär samma resultat)
Dock tyckte inte ledarna att det var särskilt bra,
I fredags sa de "du måste göra 2 sälj idag" vilket jag gjorde.
idag var jag tvungen att göra 3, ingen av oss, inte ens ledarna gjorde något sälj idag.
Inget folk att stoppa liksom. Men, ändå sänkte de inte kraven på mig.
Så, numera jobbar jag inte längre för det företaget.
Hmm..aja. Fick i alla fall 2 veckor heltidsjobb med timlön.
Alltid något.
Konstigt bara att Neil bara gjorde ett sälj på hela veckan och får stanna,
medan jag gjorde 4 och får sparken.
(och att jag förväntas göra 3 en dag när till och med folk som jobbat med detta i 2 år stannar på 0..)

Klart du ska kommentera
Postat av: mamma

Du fick i alla fall se Canberra och Newcastle, nu får du dela ut nya CV

2009-06-13 @ 16:57:11
Postat av: rebeks

elakt! men bara att kämpa! så länge man får inte lite pengar emellanåt iaf=) du hinner ju lära känna sjukt mycket folk på alla dessa jobb iaf :p

2009-06-13 @ 20:30:26
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0