Min dumhet

Jag var på intervju igår, för ett pr-marketingföretag.
Tjejen som intervjuade tyckte att jag hade bra meriter, trodde att jag skulle klara jobbet bra.
Men, sen saken som förändrade allt. Hon frågar mig om jag har planer på att plugga i framtiden.
Jag svarar ja, jag ska plugga pr-marketing. Börjar förhoppningsvis i Augusti.
Sedan inser jag min dumhet.
Om jag börjar plugga i Augusti innebär ju det att jag inte kan stanna i Australien särskilt länge till.
Vem vill anställa någon som snart åker härifrån?
Tjejen säger att hon skulle ringa mig samma kväll, än har hon inte ringt.
Undra varför?

Bara att leta vidare efter jobb..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0