NEWCASTLE!

Ikväll åker jag till Newcastle,
kommer tillbaka på lördag.
Ska alltså jobba där i veckan,
Blir förhoppningsvis kul,
Jag, Neil, Ed, Alex, Sonja och en ny människa.
Vet inte vem det är, blir spännande, eller något.
Har inte varit i Newcastle förut, men det ska vara en trevlig semesterort tydligen,
med en mycket bra, lång sandstrand. Synd bara att man jobbar hela dagarna,
och att det är vinter. Blir väl inte varmare än 20 grader, så man känner väl inte för att bada i alla fall..
Hoppas att folk där älskar Amnesty,
känner att jag måste få fler än 4 personer den här veckan liksom..
Anyway, vi hörs väl på Lördag,
tills dess. Ha det bra!

Klart du ska kommentera
Postat av: Markus mawe33 Westerberg

Tja! Tänkte bara kolla in din blogg och samtidigt påminna om att Sverige saknar dig. Särskilt dina medarbetare på Telia ;)



Hoppas ni har det bra och har kul, det verkar så åtminstone :D



Kram mawe33!

2009-06-12 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0