På promenad genom stan..

Hade inte så mycket att göra igår innan jag skulle träffa Sabrina,
så jag gick en promenad..En evighetslång sådan,
(mätte upp avståndet på jogg.se, 9.57 km, en skaplig promenad alltså, och idag sprang jag 4.5 km, är jag inte duktig..? =P)
ner till hamnen och Mrs Macquaries Point. Operahuset och Harbour Bridge från andra hållet liksom.
Lägger upp lite bilder från det,
bara därför att. Kommer nog bli mycket sådant framöver.
Har ju som sagt inte så mycket att göra om dagarna.
Men, bilder är väl alltid trevligt?







Hahaha, såklart trädet inte varnar, vem trodde det liksom?

Internet fungerar för övrigt fortfarande inte,
Men McDonalds i Chinatown har ett fungerande nätverk.
Bra för mig, jobbigt att släpa ner datorn dit bara..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0