Pussel

Nu har den där Moa lämnat mig alldeles ensam här i Sydney,
i två veckor ska hon vara i Brisbane.
Igår hade vi litegranna födelsedagskalas med Te, nya temuggar, TimTam och paket.
(Som innehöll trosor med japantecken och lustiga figurer, pärlor och partytutor)
Så, nu har min födelsedag firats litegrann för tidigt, men det gör väl inte så mycket.
Ska väl fira den lite på onsdag med, bara därför att.

För övrigt, roade mig med att fixa ett pussel med Brisbanemotiv.
Så, klicka på bilden här under och gör ett pussel!
Gjorde ett svårare pussel också, bara därför att.
För er som tycker Brisbanepusslet är alldeles för lätt,
Gör istället Moa och Emelie på Mount Eden i Auckland, NZ.


Brisbane by night - online jigsaw puzzle - 40 pieces moa, emelie Mt Eden - online jigsaw puzzle - 117 pieces

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0