Sorry, jag är uttråkad!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Hmm...Tom och Sara uppe i köket
3. Hur lång är du? 160 cm... (eller, egenligen är jag nog 159 cm, men passet säger 160, så då låtsas vi att det stämmer..)
4. Vilken var den senaste film du sett? The Curious Case of Benjamin Button, seriöst, hur dålig var inte den filmen? Herregud!
5. Vem ringde du senast? Hmm..Sabrina kanske?
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Yeh, sure, why not? Till Nick..
7. Vad är dagens planer? Hmm..kanske letar mig ut i Sydneys nattliv, får se..annars blir det nog kanske lite film..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Long time ago, November 2008..
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/blå/konstig
12. När vaknade du idag? vid nio eller så
13. Har du någon gång hittat en katt? Ehm, nej?
14. Vilken är din favoritplats? Darling Habour, Sydney!
15. Vilken plats föredrar du minst? Är väl inte så Crazy about Svärtinge, även om det säkert har sin charm..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På något coolt ställe, med världsbäst jobb och så..
17. Vad skrämde dig som barn? Hmm..jag tror jag var rädd för skördetröskor..
18. Vem fick dig att skratta senast? Låter hemskt, men när Tom berättade att Michael Jackson var död och Sara sa "So, he's a real ghost now?" Då skrattade jag..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kanske det, har inga i alla fall..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, liten vit Macbook
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, eller..med underkläder och min I Love Me t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu 1, hemma brukade jag ha tre..
23. Hur många landskap har du bott i? Bara östergötland (Sen har jag ju bott ett tag i NSW nu, om det nu räknas som landskap, snarare stat kanske?)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på vart, på strand barfota, på asfalt skor, inomhus strumpor.
26. Är du social? Mja, ganska så. Beror väl på vart och när litegranna.
27. Vilken är din favoritglass? VIOL!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Muta mig till ett medborgarskap i Australien.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? nja, inte vanligt kaffe, men latte och så funkar..
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? ja, typ..Kan reglerna men är väl inte överdrivet bra på det.
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? Vad fasiken är det? Är inte beroende av droger eller så i alla fall..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, två styckna faktiskt!
37. Vill du ha barn? Någon gång i framtiden kanske
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror väl på vart, i Australien definitivt havet i alla fall.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resaresaresa, och lite kläder kanske
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? TimTam
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm..vet inte..
47. Vad har du för ringsignal? Hahahaa..skäms för att säga det, men Verka Serduchka, ni vet Ukrainas hemska melodifestivalbidrag för typ 2-3 år sedan.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hmm..kanske på vinden hemma
49. Flirtar du mycket? För mycket, mitt jobb bestod i princip av att flirta hela dagarna
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Royal botanic gardens, Sydney
51. Kan du byta olja på bilen? nej, borde väl kunna, pappa har nog visat, men kommer inte ihåg.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm..en grön bok om två människor som bytte liv. Kommer inte ihåg titeln.
54. Läser du dagstidningen? Nej, har ingen sådan. Om jag hade skulle jag läsa.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ehm..nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning om vad det var, men någon hemsk i Newcastle som spelade opera/klassisk musik.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Skrev 20 på en papperslapp för ett tag sedan..
59. När var du i kyrkan senast? Någon vecka sedan, för att beundra inredningen.
60. Vilka personer utmanar du? Ingen, det är sjukt tråkigt att läsa sådana här listor..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0