Taxback

Tankte att jag skulle fixa mig lite taxback,
sa jag gick ner till Taxback-kontoret pa 600 George st,
(Vad ligger mer i den byggnaden, vaningen ovanfor?
Joo..VMG-global, kontoret for Save the children dar jag jobbade forut.)
I alla fall, gick dit, fyllde i en massa papper med info,
bankdetaljer, Taxfile number, kopia av min sista payslip, och en massa annat skoj.
I slutet av juli ska jag tydligen fa pengar,
Aterstar att se hur mycket, tror jag har betalat in typ $500 i skatt,
men sen sa ska ju taxbackforetaget ha typ 10%,
men..kanske far jag mig typ $400 eller nagot,
vilket ar ganska bra anda.

Har for ovrigt hittat det perfekta sattet att spendera mina lediga dagar har,
men..det ar ingenting man skriver om i bloggen,
sa det later jag bli. Men i alla fall..jag har ju nagot att gora i alla fall,
och det ar val bra?

For ovrigt spelar de Miss Li har pa Peter Pans...SWEDEN!!!

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

facebook hemligt mail om hur du spenderar dina lediga dagar TACK! :) <3

2009-07-04 @ 17:21:41
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0