The Cross

Igår eller idag, vad det nu blir, gifte sig kusin. Grattis och sånt.
Hade varit roligt att vara där, men det blir ju lite svårt när jag befinner mig på andra sidan jorden. Så, istället gick jag ut i Kings Cross med Nick och hans vänner.
(Nick träffade jag för övrigt på utbildningen inför Amnestyjobbet om jag inte har berättat det..Han jobbar dock med Cancer Counsil, men ändå..samma företag=samma utbildning.)
Anyway, gillar inte Kings Cross sådär överdrivet, gick till Sports bar, för att se på rubgy,
Så blir det ofta när man umgås med folk från England, av någon anledning älskar de rugby,
(som Ed, killen jag jobbade med och spenderade grymt mycket tid på kvällarna med att titta på rugby och försöka lära mig reglerna, det fungerade inte...)
Och igår spelade England mot Sydafrika. Förlorade gjorde de också, och stämningen på sportbaren sjönk…
Så, vi gick vidare till klubben bredvid där inte en eller två, nej tre killar försökte sig på repliken ”So, do you come here alot?”
Nice, liksom seriöst, fungerar den någonsin för dem eller?

Ja, det var väl min lördagskväll i korta drag,
Lägger in en musikvideo som beskriver min kväll ganska bra på en sådär 4 minuter om ni nu är intresserade..
(Ja, inte videon i sig, låten..aa..ni förstår nog..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0