the Todd

Träffade ju Nick och hans något underliga vänner igår.
En kille, Alex presenterade sig som Alex the Amazing, drog mig sedan till sig och kramade mig.
hmm..Sedan säger han "And this is my penis" och pekar ner på sina jeans..
Jaha..
Vad gör killen sedan? Joo, sträcker upp handen i luften och vill att jag ska high-fivea honom.
Nejtack. Så då skriker han "Self-five" och high-fivear sig själv.
Underligt. Precis som The Todd i Scrubs, fast värre..
Skum människa, Nick påstår att Alex egentligen är normal,
men jag tvivlar.

Funderar på om man skulle sova,
mja..kanske..

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

haha. jag tycker han lät som en riktigt rolig typ det där!

2009-07-04 @ 17:19:39
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0