Winter festival och lite kristendom sådär..

Kände att kameran hade blivit lite bortglömd på senaste tiden,
så vi gick ner till Hyde Park och vinterfestivalen de hade framför St Mary-kyrkan.
Tröttnade dock på festivalen ganska snabbt och gick in i kyrkan istället.
Hur fint som helst, lite skillnad mot Svärtingekyrkan måste jag säga..


Vinter i Sydney och Hyde Park, lite skillnad mot vintern i Norrköping måste jag säga..


Winter Festival i Sydney, med isrink och grejer. Konstgjord is visserligen, men ändå.


Skridskor och Katolsk kyrka.

Kyrkakyrkakyrka

Fin kyrka liksom..

Men hallå Jesus, hänger du här ofta?

Klart du ska kommentera
Postat av: rrebe k

humor på hög nivå...:P hahaha

2009-06-21 @ 16:52:46
URL: http://beckar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0