You have to leave, I appreciate that...

Jaha,
då måste man snart flytta ut.
Fransmannen (Kan inte stava hans namn, men det uttalas typ Gyjom) som bor här, har hand om hyran och sånt kom för att prata med mig igår, innan jag skulle gå ut. Berättade att Tom, Sara och Katerina har bestämt sig för att flytta ut,
vilket betyder att de måste hitta tre nya personer att flytta in här.
Kruxet är bara att det i alla fall bara är två veckor kvar här för fransmännen efter det att dom flyttar.
Så, de ser ingen mening med att leta efter 3 pers för två veckor. Så, de bestämde att alla nu måste flytta ut då.
Vilket betyder att den 14 juli blir vi hemlösa. Eller, vi får väl flytta in på hostel och bo där de sista två veckorna i OZ.
Scheisse. Typ. Jag gillar ju det här stället, och seriöst. Orkar man bo på hostel i två veckor igen?
Nja..men, inget val.

För övrigt, jag går sönder innuti typ,
hur kan Maximo Park vara så förbannat underbara?
Jag kan inte sluta lyssna på Books from boxes, det går inte.

Klart du ska kommentera
Postat av: mamma

Sån tur att det bara blev 2 veckor på hostel, då ska ni ju snart åka hem. Njut de sista veckorna i lägenheten

2009-06-29 @ 08:09:25

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0