Persienner

Kom på en sak,
igår (eller om det var i måndags kanske) knackade Bobby på.
Han undrade över persiennerna, vi hade nämligen den ena uppdragen,
och hade haft den så under natten. Han undrade om vi verkligen förstod hur de fungerade eller om vi ville att han skulle visa oss en gång till.
Vi tackade nej, sa att vi ville ha den så eftersom det blir ljust här inne på morgonen då, så att man vaknar.
Vi förstår faktiskt hur persienner fungerar, finns nog inte många i världen som inte vet det.
Han är lustig den där Bobby.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Konstigt pussel, är det australiensiskt? Fint var det i alla fall. Det röda syntes inte så mycket på fotot som affären ska få.

2008-12-03 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0