Blogawards

Läste Metro förut idag,
tydligen har det varit någon sorts bloggala igår.
Bloggawards, med ett eller två g, det är nog mindre viktigt.
Anledningar till att inte jag var bjuden?

1. Jag har nog aldrig visat upp mina skor och skrivit inköpställe under bilden. Inte heller priset för den delen.

2. Enda gången jag berättar om min sminkning är när jag exempelvis skriver om hur jag misslyckas totalt med den.

3. Jag har aldrig varit, kommer aldrig bli, drömmer inte om att bli modell.

4. Jag har ingen liten hund som jag kan stoppa ner i en väska när jag känner för det.

5. Mitt hår är inte fjortisblonderat (snarare gråaktigt) och inte roar jag mig med meningslösa videoblogginlägg heller, förutom här då.

Eller så är det kanske för att jag aldrig läser veckorevyn. Ja, så är det nog.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0