A trip down memory lane..

Åkte ut till Maroubra idag,
gamla hemtrakter liksom. Ville se hur stället ser ut på vintern,
utan alla som solar på stranden liksom.
Nu var det fullt av surfare istället,
men i övrigt ganska likadant.
(Gick ganska långt för övrigt, och i uppförsbackar, kanske en 4-5 km sammanlagt..)


Hejhej, Emelie är tillbaka!



Rock pool, hade jag haft med badkläder hade jag badat, för faktiskt var det folk som gjorde det.

Surfasurfa


Swim between the flags!

Dagens dummaste klädval, Converse på sandstrand, behöver man säga att hålen i skorna släpper in sand?


Åååh, busshållplats. Minnen, minnen..


Gamla gatan

Gamla huset

Gick till gamla mataffären, bara för att se om Moas favoritkassör Adam skulle vara där, det var han inte..

Jag köpte mig en burk sylt, spännande va? Den är tydligen tillverkad i Danmark, det ni!

Klart du ska kommentera
Postat av: mamma

Alltid roligt att se gammla hemtrakter, här har vi får som grannar nu ett litet som är uppfödd med flaska. Bä bä hela tiden, väldgit gulligt

2009-06-26 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0